Helg!

Denna veckan har gått så långsamt. Freja va sjuk tors- måndag, på tisdag gick vi alla till jobb och dagis. På eftermiddagen fick jag feber och fick ta mig hem, har sedan dess varit dålig. Bättre nu, så de är ju skönt. 
Jag har väldigt svårt för att bara ligga i sängen och blir lätt uttråkad oavsätt hur febrig jag är. Allt som gått och sortera när jag suttit i sängen har sorterats. Shit va mycket skit vi har haft, skönt att de nu är slängt. Badrummen är klara, gästrummet också. 
Åhh igår kollade jag på vampire diaries säsong 4, iiii, shit så bra! Har ett avsnitt som jag ska kolla på nu innan mina älsklingar kommer hem.
Har föresten fått liten foton från dagis på Freja, kul och se va hon hittar på med för bus när mamma och pappa inte är där =) 
Ha en trevlig helg!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

<3

roliga saker förstås!

RSS 2.0